מתיחת פנים ללא ניתוח

א
אייריס זנדר, מומחית ובעלת שם עולמי בתחום האנטי אייג'ינג פיתחה שיטה ייחודית למתיחת פנים ללא ניתוח, להצערת ומיצוק עור הפנים והצוואר, לשיפור טקסטורת העור ולקבלת מראה חלק ואחיד, השומרת על מראה טבעי, שאינו מעוותת או יוצר דיספרופורציה. השיטה נקראת DERMO YOUNG והיא עדיפה על פני ניתוח כירורגי או הזרקות ופילינגים הכרוכים בסיבוכים ומשנים את מראה הפנים הטבעי.

אייריס היא קוסמטיקאית רפואית, בעלת נסיון של למעלה מ-20 שנה, מומלצת ע"י רופאים ומנתחים פלסטיים ולקוחותיה מגיעות מכל קצוות הארץ ואף מהעולם. משתמשת במכשור בטכנולוגיה מתקדמת ובמוצרי קוסמטיקה פארא-רפואיים הטובים בעולם.

עד לא מזמן, הניתוח הנקרא "מתיחת פנים" היה מבין הטיפולים הפופולריים ביותר בסימני ההזדקנות הנראים לעין באזור הפנים והצוואר. עובדה זו איננה מפתיעה איש, שכן היופי שבו אנו מתאפיינות ומתאפיינים בתקופת הנעורים הוא בגדר מתנה יקרת ערך שכל אדם רוצה לשמר ככל שניתן, גם במחיר של מפגש בסכין המנתחים.

חישבו לרגע על הסיכונים שלקחו על עצמם בני אדם בשני העשורים האחרונים, על מנת לשוות לעור הפנים והצוואר מראה צעיר ורענן יותר. הניתוח נעשה תחת הרדמה מלאה, וכרוך בסיכונים של עיוות ודפורמציה של הפנים, דימומים, זיהומים, צלקות, כאבים כרוניים, תחושת נמלול והירדמות של חלקי הפנים, היווצרות של המטומה ונמק, נזקים עצביים ועוד נזקים חמורים רבים.

כך באופן טבעי פותחו תחליפים לניתוח הפלסטי, למטרות שימור מראה העור הצעיר – עד כדי כך שהניתוח הפלסטי הפך להיות האמצעי האחרון שבו נוקטים כיום בני אדם רבים המחפשים אחר מעיין הנעורים. במובן מסויים זוהי התפתחות חיובית, אלא שמבין הטיפולים שפותחו בשנים האחרונות ישנם טיפולים שלמרבה הצער אינם מספקים תוצאות חיוביות כלל, ובכל זאת נגבים בעבורם סכומי כסף לא קטנים.

כך החלו רבים ורבות לחפש אחר טיפול האנטי-אייג'ינג היעיל ביותר. במילה "יעיל" הכוונה היא שהיחס בין טיב התוצאות לעלויות הכרוכות בטיפול הוא הגבוה ביותר. במילים אחרות – "מהו הטיפול שבו התוצאות הן הכי טובות ואשר מחזיקות לאורך זמן רב ככל האפשר, במחיר הנמוך ביותר, בזמן הקצר ביותר ועם הסיכונים המזעריים ביותר" . מה שנקרא "מתיחת פנים ללא ניתוח" – הוא בעצם ניסיון לבטא את הכמיהה למציאת טיפול יעיל שיכול להחזיר את עור הפנים למצב שבו היה לפני עשור אחד או יותר: עור חלק, מתוח, נטול קמטים, ובעל מראה צעיר.

הצורך האנושי הבסיסי והנפוץ הזה דרש פתרון ומומחים רבים נרתמו למציאת פתרון יעיל ככל האפשר. בין המובילים שביניהם עומדת אייריס זנדר – קוסמטיקאית, מומחית בתחום האנטי אייג'ינג, בעלת שם עולמי בתחומה, אשר לזכותה למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום טיפוח העור. אייריס פיתחה שיטה ייחודית להצערת העור, החלקת קמטים ומתיחת פנים ללא צורך בסכין המנתחים. השיטה נקראת DERMO YOUNG והיא שיטה ייחודית לעיכוב תהליך ההזדקנות של עור הפנים. השיטה שונה מדרכי טיפול אחרות בכך שהיא מתמקדת בעידוד ההיווצרות של קולגן וחידושו של עור הפנים והצוואר. השיטה אינה פולשנית ולא כרוכה בשינוי כפוי של תווי הפנים. כך נותנת השיטה של אייריס זנדר מענה למראה פנים טבעי ואסתטי, תוך מזעור הסכנה של עיוותים וחוסר פרופורציה בפנים – סיכונים הנפוצים כל כך בניתוחים פלסטיים ובטיפולים מסויימים אחרים, הקיימים בשוק.

 
 

אחד היתרונות שעושים את הטיפול של אייריס כה פופולרי הוא העובדה שתוצאות הטיפול נראות כבר מהטיפול הראשון. לכן הטיפולים בשיטתה של אייריס זנדר עשויים להיות נקודת מפנה קריטית בחיי נשים שחצו את גילאי 40-50, שכן ההרגשה של היופי הקורן היא תחושה עילאית המוכרת לנשים רבות מימי צעירותן. הזכות לחוות תחושות אלו בשנית היא יקרה מפז, ומעניקה תחושות ורגשות של רעננות, התרגשות ואהבה מחודשת לחיים, במיוחד כאשר הן נחוות בידי אישה בעלת ניסיון חיים, שהספיקה ללמוד להעריך כראוי את היופי המאפיין את תקופת הנעורים שחלפה לה.

כפי שנכתב בשיר סאנסקרין של באז לורמן:

"Enjoy the power and beauty of your youthYou will not understand the power and beauty of your youth, Until they've faded”

למי מתאימה מתיחת פנים ללא ניתוח של אייריס זנדר ?

השיטה מיועדת לנשים וגברים בכל גיל, צעירים ומבוגרים, אשר סובלים מרפיון עור הפנים ו/או הצוואר. אשר נרתעים או אינם יכולים מבחינה רפואית לעבור התערבות כירורגית. לדוגמא: אלה האלרגיים לחומרי הרדמה, חולי סכרת, מעשנים כבדים וכדומה. ולאלה אשר רוצים להיראות צעירים יותר ולשמור על המראה הטבעי. טיפולי האנטי אייג'ינג בשיטה של אייריס זנדר מתאימים גם לצעירות הרוצות למנוע ולעכב את תהליך ההזדקנות. כמו כן נשים אשר עברו מתיחת פנים ורוצות לשפר באופן ניכר את מרקם העור, להבהיר כתמי גיל ונמשים ולקבל עור חלק וצעיר יותר. למעשה, הטיפולים של אייריס זנדר דוחים את סכין המנתחים. טיפולים אלו עשויים להיות נקודת מפנה בחיי נשים שחצו את גיל ה-40-50, כי כבר מהטיפול הראשון – התוצאות מדהימות.

כיצד מתבצע טיפול הצערת העור?

טיפולי הצערת העור כוללים שימוש במיכשור וטכנולוגיה מתקדמת. אחד הכלים טיפולי פוטו-רג’וביניישן, באמצעות הבזקי אור וחום בעוצמה גבוהה המוקרנים על גבי העור וחודרים עד לשכבת ה'דרמיס' וגורמים לזירוז התחדשות התאים וייצור מוגבר של סיבי קולגן. כמו-כן, הקרן פוגעת ישירות בפיגמנטים והורסת את הכתמים בתוך עומק העור, שורפת את כלי הדם המורחבים, סוגרת את הנקבוביות וכך מתקבל עור צעיר יותר, מוצק וחלק.
כמו כן, הטיפולים כוללים טיפולי המזותרפיה מבוצעים באמצעות מיכשור חשמלי של מחטים המחוררות את העור, בעקבות ה"פציעה" מתרחש תהליך ריפוי ואיחוי טבעי הגורם לייצור מוגבר של סיבי קולגן. חורים אלה משמשים כתעלות להחדרת חומרים וויטמינים המחלחלים ישירות לעומק העור.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.